maandag 31 maart 2014

Maandag in de (groenten)tuin

Deze foto's zijn eigenlijk van vorige week. Maar daar zullen jullie het mee moeten doen. Ik heb een hele drukke week gehad (van de goede soort drukte, creatieve leuke drukte, geen stresserende drukte), waardoor ik vorige week maandag gene tijd had voor een schrijfsel, waardoor ik de hele week mijn tuin niet zag. Dus vandaag (op de valreep, want het is weeral bijna dinsdag) toch nog een (gedateerde) blik in mijn maandagse tuin.

Ik kan jullie alvast vertellen dat ik volgende week de zorgen over de tuin weeral over laat aan meneer B., maar de week dààrna ben ik weer helemaal op schema.


















I've had a busy week last week. No time to post. A week spent away from home. So what you get today is last week's garden photo's. It'll have to do!


1 opmerking: